More about this fight in our website Facebook page „Hooligans …

Advertisement

28 COMMENTS

  1. I thought you all would have fought BLM by now. Teach those Marxist muppets who the winning team is.

  2. Moze sie nie znam ale nie uzyli sprzetu dlatego ze lechia wyszla 2 x wieksza ekipa ? Czy to zludzenie optyczne ?

  3. Po pierwsze elana nie była u siebie.. Lechia tak to była obrona.. Zrobili zasadzkę i teraz płaczą.!moja skromna opinia kolesia który nie jest kibicem żadnego klubu. Pozdrawiam

  4. Hahah jazda z lechii… frajerski atak z zasadzki to i torunioki ich pogonili maczetami… co za cwele osądzaja… najpiera lechie osadzcie za frajerskia zasadzke, toruń sie bronił… zapraszam do malopolski… częstujemy maczetami bez pytania… welcome to CRACOV

  5. I nie jestem za zadna elana czy skisla czy ki chujem ale obiektywnie patrzac to proste jak cie ktos napada to sie bronisz jak mozesz. Proste, tymbardziej jak z partyzanta.wojna, tyle

  6. "Nie podaruja" to Wam normalni ludzie, jak będziecie głupie zabawy organizować na środku obwodnicy i blokować drogę, tępe dresy.

    Cieszcie się, że wam żaden tir w dupsko nie wjechał, bo by była marmolada Gdansko-Torunska, bez rozróżniania kto ma w jakim kolorze szalik.

  7. Co wy się dziwicie kurwy bez honoru i zasad zawsze będą że sprzętem latać bo bez niego chuja mają w dupie pozdro dla prawdziwych ludzi

  8. Shame Europea league final has been moved, Wolverhampton could've shown these bitches how to fight 👊

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here